DIGITĀLĀ MĀRKETINGA UN SEO PAKALPOJUMI LATVIJĀ.

Grūti iedomāties, kā mēs savas ikdienas gaitas varētu līdz galam realizēt bez interneta vai interneta pieslēguma opcijām ik uz soļa. Ja nepieciešams interneta vidē virzīt savu uzņēmumu, tā produkciju un/vai pakalpojumus, tad noteikti jāizmanto interneta mārketinga speciālistu palīdzība, jo tieši viņi zinās to, kā visas kārtis izspēlēt jums par labu.

Sadarbojoties ar digitālā mārketinga speciālistiem, ir iespējams izmantot daudz piedāvāto pakalpojumu -izveidot jaunu mājas lapu, izveidot piemērotu tās saturu, optimizēt lapu, lai tā iegūtu pēciespējas labāku reitingu interneta mekētājos, un tamlīdzīgi. Tas ir vajadzīgs, lai interneta vietni un tās saturu ieraudzītu pēc iespējas vairāk cilvēku ne tikai Latvijā.

Uzzini vairāk – https://www.la.lv/ka-seo-pakalpojumi-var-noderet-tavam-uznemumam

CIK LIELA LOMA GOOGLE MEKLĒTĀJAM IR PAREIZA DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIEEJA?
Sarch Engine Optimisation, jeb SEO mārketings, ir atsevišķa digitālā mārketinga forma un mārketinga sastāvdaļa, kas ir īpaši tendēta uz mājas lapu pielāgošanu un virzīšanu pie klienta interneta vidē. Sākotnēji tiek veikts SEO audits, kas novērtē lapas kvalitāti un visu to, ko ir nepieciešams mainīt un uzlabot, lai lapas rādītāji interneta meklētājā būtu labāki un to sasniegtu pēc iespējas lielāks interesentu loks. SEO pakalpojumi ietver vēl dažādus pakalpojumus – atslēgvārdu izpēte, kas ir viens no noteicošajiem un svarīgākajiem optimizācijas punktiem, satura izstrāde atbilstoši npieciešamajiem rādītājiem utt. Tieši atslēgvārdu izpēte ir noteicoša lapas kvalitatīvai uzlabošanai, jo google un citi interneta meklētāji tos izmanto, lai veiksmīgāk atrastu lietotāja pieprasīto saturu.

KĀ GOOGLE PARĀDA JŪSU INTERNETA LAPU SAVĀ MEKLĒTĀJĀ?
Google ir interneta gigants, bez kā mūsdienās savu ikdienu nevar iedomāties neviens interneta lietotājs visā pasaulē. Jebkurš uzņēmējs vēlas savu mājas lapu redzēt google meklētāja pirmajā lapā, jo tieši šī pozīcija nodrošina vislielāko lapas apmeklējumu un pieprasījuma izaugsmi. Google reklamām ir divi veidi. SEO pakalpojumus uzskata par bezmaksas reklāmu, kas aptver trīs lielas mājas lapu veidošanas stadijas – iekšējo un ārējo lapas optimizācija un satura optimizicāiju. Lai arī google izmantotie algoritmi mājas lapu virzīšanai ir vienādi, atšķiras nianses pēc kurām lapas tiek attēlotas noteiktā reģionā, piemēram, atšķiras. Interneta meklētāji vērtē mājas lapas pēc aptuveni 300 dažādiem kritērijiem un rādījumiem, tādēļ ir pat vairāk kā ieteicams optimizēšanu nodot profesionāļiem!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *