Datu aizsardzības likuma loma reklāmas aktivitātēs.

Dzīvojot izteiktā tehnoloģiju laikmetā, ir muļķīgi to neizmantot jebkāda paņēmiena profesionālajā darba sfērā. Jebkurš uzņēmējs ir ieinteresēts tajā, lai viņa ražotā vai pārdotā prece vai pakalpojums, sasniegtu pēc iespējas apjomīgāku pastāvīgo pircēju loku. Tas visbiežāk tiek nodots reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista, veselas nodaļas, vai arī speciāla pakalpojuma sniedzēja pārziņā. Reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūras sniedz izteikti lielu pakalpojumu klāstu, kas derēs pat visprasīgākajam klientam. Reklāmas un pr stratēģijas būtiska sastāvaļa kļūst dažāda tipa datu bāzes ar mērķauditorijas sniegto informāciju par sevi un saviem paradumiem.

Uzzini vairāk- https://bregards.com/gdpr/

Lai vieglāk izprastu kurš no reklāmas un sabiedrisko attiecību rīkiem ir visveiksmīgākais, lai pielietotu pircēju sasniegšanai, jāsaprot, kādas ir uzņēmēja vēlmes un arī vajadzības. 21.gadsimtā viens no zināmākajiem klientu sasniegšanas veidiem ir izmantojot digitālos resursusus, parasti sms, epastu, uzņēmuma mājaslapas un tā tālāk. SMS mārketings tiešā veidā uzrunā savu klientu, izsūtot aktīvas saites uz jaunāko informāciju. E-pasta mārketings bieži sniedz izdevību klientam sniegt vairāk informācijas turklāt, arī piesaistīt īpašu uzmanību ar vizuālo noformējumu. Klients pats nosaka, kādu informāciju drīkst lietot lojalitātes programmu un reklāmas un pr stratēģiju ietvaros un to regulē Datu Aizsardzības Regula. Lai vieglāk izprastu, kāda informācija būtu derīga uzņēmuma aktivitātēm, tiek izmantotas dažādas datubāzes.

 

Lojaitātes programmu lietošana Latvijā.

Vēl viena liela reklāmas un sabiedrisko attiecību rīku grupa ir dažāda veida lojalitātes programmas. Šāda tipa programmas izmanto visā pasaulē, lai mērķauditorijai veiksmīgāk piedāvātu interesējošosos pakalpojumus vai arī preces kā arī personalizētu citus piedāvājumus. To, ka šāda veida reklāmas un sabiedrisko attiecību līdzeklis darbojas, varam redzēt paskatoties savos makos un redzot lielo atlaižu karšu klāstu, kurā katrā ir noteiktas opcijas – viena nodrošina uzkrājumu, viena konstatntu atlaidi utt. Lojalitātes programmu darbošanās balstās uz klientam personalizētu piedāvājumu pilnveidošanu, tāpēc GDPR jaunie noteikumi paredz, ka informāciju, ko tirgotājs saņem, nosaka pats klients.

 

GDPR egulas reklāmas un pr aktivitātēm.

Pareiza reklāmas un pr kanālu izlase un arī lietošana ir panākumu atslēga, tādēļ būtiski saprast, kas ir piemērotākais konkrētajam mērķim. Ja reklāmas un sabiedrisko attiecību rīki tiks izvēlēti neatbilstoši, klients tos uzskatīs par spamu un arī visticamāk ignorēs vai izdzēsīs visu savu informāciju no servisa sniedzēju informācijas bāzēm. Lai tas nenotiktu, aicinām izvēlēties reklāmas firmas Latvijā, kuras sniedz caurskatāmu un kvalitatīvu servisu klāstu.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *